Tuesday, October 25, 2011

sunny morning

Dzisiaj obudziło mnie słońce, nie lubię uczucia gorąca na twarzy, ale po chwili jest mega szczęśliwa , że mogę cieszyć się słońcem które nas na ogół nie rozpieszcza.
Mimo słoneczka, jest tylko 9 stopni. Boże jak ja nienawidzę zimna... jestem zmarźluchem i przerażają mnie trzy warstwy ubrań pod grubą kurtką, i to uczucie "zero komfortu". Aczkolwiek bardziej mnie przerażają dojazdy do Bydgoszczy w zimę. Podejrzewam , że mogę nie dojechać jak tylko spadnie śnieg.
 Bluza: Second Hand, DIY, 8 zł
 Kolczyk: K. Jasicka, 30 zł
 Spodenki: Second Hand, DIY, 3 zł
Pasek: Circa, prezent
 Naszyjnik: Hot Topic, 5 $


 Zegarek legenda "komunijny" ;) wiele osób jest bardzo ciekawa tarczy, więc o to ona :
Wczoraj w końcu zaczęłam tworzyć. Podczas robienia kolczyków na zamówienie, zrobiłam nowy model który jest "dość" dłuuuuugi :) Check it


JESIENNE NIEZBĘDNIKI

BUTYYYYYY, buttyyyyy, butttyyyyy ! Jak dla mnie , miłośniczki butów, wręcz uzależnionej ten sezon daje duże pole do popisu. W tym sezonie mamy bardzo duży wybór jeżeli chodzi o styl. Od płaskich do mega wysokich obcasów. Koturny, botki, szpilki, emu- co chcecie. Ja osobiście za szpilkami nie przepadam więc nie mam zamiaru ich nosić tylko dlatego , że jak dla mnie są strasznie niewygodne, plus wydaje mi się , że dla wysokich dziewczyn chodzenie w szpilkach jest trudniejsze niż dla tych niskich.
W każdym razie ja gustuje w grubych obcasach, a już w ogóle  uwielbiam koturny.
 imitacja emu, idealna na SUCHE jesienne spacery, z tego co wiem oryginalne Emu nie przemakają, ja jednak wypróbowałam podróby na śniegu, nie było tak tragicznie. Natomiast jeżeli chodzi o deszcze, nie polecam ! chyba , że stopa w worek i do buta ;)  Niezaprzeczalnie najwygodniejsze buty świata. Ja nosze je cały rok, czy to zima czy to lato. Jak dla mnie , te buty pasują do każdej stylizacji, chociaż do sukienki ich jeszcze nie nałożyłam :) Biedronka: 30 zł
 Oficerki, worker boots jakkolwiek nazywają się te buty. Idealne na jesień- naprawdę. Lepszych butów w takim stylu nigdy nie miałam, te są strzałem w dziesiątkę. Pasują do wielu stylizacji, niestety nie do każdej. Ja nie mam zwyczaju ubierać się poważnie, na co dzień wolę jednak luźniejszy styl. Model która ja posiadam jest bardzo zgrabny, i nie poszerza stopy oraz nie skraca nóg. Polecam zaopatrzyć się w podobny model. Macy's: 3$
 a'la Jeffrey Campbell, taaaaaa, moje marzenie posiadać oryginał z teksturą w kosmos. Może kiedyś jak będę piękna i bogata. Dlatego musiałam zasycić mój głód imitacją owych butów, które jak widać są baaardzo baaardzo podobne, właściwie prawie identyczne. Są bardzo wysokie, ale dosyć stabilne z tego co je przymierzałam. Nie wypróbowałam ich jeszcze na chodnikach mimo , że mam je już jakiś czas. Czuję jakiś niewytłumaczalny strach przed wyjściem w nich na nasze dziurawe chodniki. Wybrałam ten kolor ponieważ doszłam do wniosku , że będzie on pasował do większości moich ciuchów. Co więcej, wydaję mi się, że ten model można dopasować do każdej stylizacji, tej eleganckiej jak i tej sportowej. DEEZEE.pl 129 zł
 Koturny. Co mogę więcej powiedzieć? Koturny to koturny. Najwygodniejsze wysokie buty. Stabilne. Jak dla mnie są one bardzo eleganckie i trzeba uważać w dobieraniu do nich ciuchów. Nie wyobrażam sobie bluzy i koturn w jednym zestawieniu. New Yorker, 119 zł. Posiadam jeszcze w czarnym kolorze.
Botki w męskim stylu, bo tak je nazywam są u mnie w szafie już od 3 lat. Kupiłam je w Dajszmanie (:)) i uważam , że był to najlepszy mój zakup. Przechodziłam w nich dwie zimy i same widzicie jak wyglądają. Są bardzo wygodne, bardzo stabilne. Powiedziałabym , że chyba najstabilniejsze z moich butów na obcasie. Nie ślizgają się ponieważ posiadają gumową podeszwę jak i obcas! Wiązane, ale na zamek, co ułatwia nam ich ubieranie.

Troszkę się rozpisałam. Mam nadzieję, że znajdziecie tutaj jakąś inspirację. Jeżeli chodzi o buty które bym chciała mieć, są to Chelsea Boots, odsyłam do google. I want them so badly. Są przepiękne, i na pewno nieprawdopodobnie wygodne.


Macie jakieś propozycje obuwnicze na jesień i zimę??

2 comments:

  1. Wszystko śliczne, ale zegarek za bardzo dziecinny. Za to naszyjnik jest super ;)

    ReplyDelete
  2. Kochana czy koturny z New Yorkera kupowałaś w tym roku?

    ReplyDelete