Monday, June 13, 2011

exam

Ho, ho, już po egzaminie, albo dopiero, bo po raz pierwszy od 3 lat miałam egzamin o tak późnej godzinie a mianowicie 15 !
W każdym razie, jak na czas który poświęciłam nauce, stwierdzam , że miałam wielkie szczęście , że egzamin nie był aż tak trudny do ZALICZENIA, nie mówię tutaj o 5 w indeksie ;) bo bez przesady, za mało czasu poświęciłam na to aby ową dostać.
W każdym razie pokażę wam jak wyglądałam dzisiaj na egzaminie.
Zamówienia przyszły jestem bardzo podekscytowana, ponieważ nie spodziewałam się , że moje nowe cacka będą AŻ tak ładne:) Jeżeli jesteście zainteresowane to piszcie, a pochwalę się nowymi łupami.


A jak wam idzie sesja, oraz wystawianie ocen ?

2 comments:

  1. łał, cudne spodenki ;o. Ja kończe gimnazjum, nie jest źle... ;)

    ReplyDelete
  2. też miałam dziś egzamin z tym, że w muzycznej ;)

    ReplyDelete