Thursday, October 25, 2012

quick shots

Pakuję się do Bydgoszczy, a dla was serwuje na szybko kilka fot z casualowym outfitem. Przy okazji polecam "Uprowadzoną 2", dla mnie wspaniała kontynuacja części pierwszej. Ciekawe czy mam  czekać z niecierpliwością na część 3? 
Sprawdzając prognozę pogody na ten weekend, wszystkie moje marzenia o pięknej jesieni poszły w las. Jutro szalone 0 stopni wita. 
Czy tylko ja uważam, że zima powinna być tylko i wyłącznie w okresie świąt i ferii zimowych?










bluza: second hand / spodnie: new yorker / al'a emu: biedronka / torebka: guess

W Glitter znowu przeceny... :)))

6 comments:

  1. Eee no co Ty, kiepski ten film strasznie! Pierwsza część była dobra, ale w tej jest mnóstwo niedopracowanych szczegółów ;).
    Zdecydowanie zima powinna być tylko w czasie Świąt i to najlepiej takie 0 czy -1 stopień :P.

    ReplyDelete
  2. musze obejrzeć ten film koniecznie,część pierwsza była rewelacyjna.Dziś zawitam do glittera :P

    ReplyDelete
  3. O super strój!!:)
    Podzielam zdanie dotyczące zimy ... Brrrrr
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  4. JEJKU WIDZIALAM CIE W POCIAGU DZISIAJ *.*
    znaczy bo ogolnie, jestem pewnie jedną z twoich mlodszych fanek, cóż cóż.
    Bo wracałam ogolnie z zielonej szkoły, tak tak to my zajmowalismy prawie 4 wagony, a ty weszlas z rozowym plecakiem *.*
    i chcialam wziac od Ciebie autograf ale nie moglam znalezc kartki i w ogole :c
    w kazdym razie jestes bardzo sliczna na żywo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. trzeba było zaczepiać :)) bardzo mi miło :) nie ukrywam, że zaskoczyliście mnie ilością ludzi :P

      Delete