Monday, October 15, 2012

memories I beg you to come back

Potrzebuję tych beztroskich dni. Zero myślenia. Zero planowania. Zero stresów. Zero niczego tylko przyjaciele, słońce i wolność. 
Nie jestem pewna czy taka notka ze zdjęciami z wakacji się pojawiła, ale chyba nie. Lepiej później niż wcale :) Co prawda to są foty tylko z Hip Hop Kempu, ale gdybym mogła tam wrócić w tym momencie, zabrałabym tylko aparat i wspaniały humor.















Dzisiaj pierwszy raz od jakiegoś miesiąca poszłam do lumpa. To były chyba jedne z lepszych polowań ostatnimi czasy. Takie cudeńka za super ceny. Notka z nowościami już niedługo. :)

A od piątku zaczynamy szkołę. Bydgoszcz witaj ponownie.


XOXO

3 comments:

  1. w jakich lumpkach udało Ci się znaleźć coś ciekawego? ja ostatnio też mam przestój lumpowy...ale Twój to prawie jak odwyk! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. nowego, zajebistego lumpa otworzyli tam w mieście na miejscu CCC :) wyszłam z niezłymi torbami :P no i nie śmierdzi lumpem :))))))))

      Delete
  2. fajna impreza. :)

    infinity-unicorns.blogspot.com

    ReplyDelete