Monday, September 17, 2012

music

 Tak sobie pomyślałam, że co jakiś czas będę wam wstawiać tutaj kawałki które są warte waszego wolnego czasu. Co wy na to? Mam tyle różnych pomysłów na stylizacje, ale nie wiem czy znajdę jakąś chwilkę na zdjęcia. Wszystkie pomysły spisuję coby mi nic nie uciekły. A poza tym, od jutro oficjalnie zaczynam pracować, chyba się cieszę, sama nie wiem ;)















Koszula: second hand / kurtka: A.J.Writght / spodenki: second hand / okulary: house / kolczyki: glitter / converse

A u nas wiosna na całego :)

Fotki: ULA CYRANKOWSKA CLICK , bawiłam się ja :)

XOXO

7 comments:

  1. Powiedz powiedz proszę, masz może problem z końcówkami włosów przez rozjaśnianie? :)

    świetny outfit ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owszem miałam jakiś przez jakiś miesiąc od zabiegu, ale jakoś je ogarnęłam używając odżywki z Avonu do końcówek i jedwabiu. Szampon nie gra roli. A no i oczywiście podcięłam około 3 cm:)

      Delete
    2. Bu.. Bo u mnie minelo cos ponad 1,5miesiaca a stan włosów po rozjaśnianiu jest okropny, nie spodziewalam sie ze tak mi fryzjerka zniszczy wlosy :(
      jedwabiu uzywam juz dlugi czas, a odżywka jakaś specjalna do włosów rozjaśnianych? Nie chciałam podcinać.. ale no cóż. Mysle nad tym, tylko teraz dobrego fryzjera musze znalezc, bo az szkoda zeby mi podcial za duzo :P

      Delete
    3. A moglabys podac nazwe odzywki (jesli pamietasz) ? :) bylabym wdzieczna!

      Delete
    4. serum na łamiąc się końcówki, a ta niebieska to jest tylko jedna :)

      Delete
  2. Wyglądasz świetnie!
    Jesteś dla mnie ogromną inspiracją. Oglądam Cię jeszcze odkąd miałaś kanał na YT.
    Nie zmieniaj się nigdy! :)

    Zapraszam na mojego nowego bloga, gdzie tworzę pierzastą biżuterię .

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete