Sunday, September 9, 2012

fell in love with Bydgoszcz

Jakkolwiek to zabrzmi, nigdy nie miałam okazji zwiedzić Bydgoszczy. Jedyne co mi było dane to centra handlowe i osiedle na którym pomieszkuje, to wszystko. W końcu po roku czasu wypuściliśmy się z Krzychem na spacer po mieście. Nie ukrywam, że bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło pod względem budownictwa, i że dużo w nim wody oraz roślinności. No, kormoranów w mieście to ja jeszcze nigdy w życiu nie widziałam- a jednak, można :)<3
Buty na które chorowałam już jakiś czas doszły, więc od razu je przyodziałam. Byłam w nich od 7 rano do 7 wieczorem non-stop, i nawet tego nie poczułam, są niesamowicie wygodne. Kupione na allegro. T-shirt oraz legginsy kupiłam w second handzie, a kurtkę w Pull and Bear dwa lata temu. A, no i naszyjnik ze Stradivariusa. 














 XOXO

10 comments:

  1. Widzę, że pogoda Wam dopisała :)
    Dobrze, że znaleźliście czas na taki wypadzik bo dobrze wiedzieć czasem gdzie coś się znajduje ewentualnie ;p Buty śliczne, sama się zastanawiam nad podobnymi :) Pozdrawiam

    http://elumenka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Krzysiu bardzo przypomina mi tutaj Miuosha;)

    ReplyDelete
  3. A mi buty nie przypadły do gustu :( niestety, tak samo jak nike na szpilce, nienienie, jakoś nie bardzo do mnie przemawiają.
    a koszulkę to bym Ci zabrała chętnie! :D

    ReplyDelete
  4. Do Bydg mam 30 km i też jedynie co odwiedzam to Focus xD Może zrobisz kiedyś jakieś spotkanie w Bydgoszczy ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. z chęcią bym coś takiego zrobiła, ale wątpię żeby ktokolwiek przyszedł;)

      Delete
    2. Rzuć pomysł w poście na blogu i zobaczysz ile osób się odezwie :)

      Delete
  5. fajny jesienny outfit,zdjęcia dobrze oddają chwile.Mam nadzieje że widzimy się na Młodzi i Film :D

    ReplyDelete
  6. Dlaczego już nie nagrywasz vlogów z Krzychem ? ;)

    Paula

    ReplyDelete
  7. moja miejscowość, fajna notka
    Zapraszam do mnie : <a href="http://eskucinska.tumblr.com/>Klik Klik Klik</a>

    ReplyDelete