Wednesday, August 29, 2012

NEW IN

Dawno nie było takiego posta. Przecen teraz pełno, nie można dać się zwariować :) Dlatego ja zazwyczaj wchodzę do trzech sklepów i na tym moje zakupy się kończą. Mam coś z sieciówek, lumpa i DISHYOU :) Ja, jak zwykle, kupiłam ubrania na jesień....czyli spodenki ;) Nie mogłam się oprzeć. Para 9,95 w New Yorkerze, miły materiał, normalne rozmiary i co lepsze wyglądam w nich naprawdę dobrze :) Ostatnio zrobiłam parę bransoletek, możecie je zobaczyć na facebooku Dishy :)
Złote koła, kiedyś nosiłam je non stop i jakoś przestałam. Wczoraj, po tym jak je dostałam w prezencie, mają swój come back.
Szary crop top, cudowny neonowy top i przepiękna spódniczka są łupami z lumpeksu za całe 10 zł wszystko. Zakupowe szaleństwo. Bardzo długo szukałam spodni na gumce ze streczem za w miarę normalną cenę. Znalazłam w Tesco za 49 zł. Normalna rozmiarówka bo weszłam w 40 bez żadnego problemu, a do tego są idealne na długość i świetne leżą. W normalnej sieciówce 40stka to prawie eMka. Polecam.
Znalazłam świetne buty, za super cenę, ale nadal polemizuję czy są mi one potrzebne do przeżycia czy nie...if u know what I mean ;)














A wy macie jakieś łupy przecenowe, którymi kolokwialnie mówiąc jaracie się ? 


XOXO

8 comments:

  1. czekam aż poprzerabiasz te kupione w sh ciuszki i je nam pokażesz w nowej odsłonie :D

    ReplyDelete
  2. Też Chciałam Kupić Sobie Te Spodenki Z Flagą. : ))

    Pozdr. : - *
    x3

    ReplyDelete
  3. Spodenki nie w moim sytlu ale reszta... boskie : 3

    ReplyDelete
  4. Jesteś nadzwyczajna, podziwiam Twoje stylizacje, są proste a jednocześnie mają coś w sobie. Rób to, co robisz, bo wychodzi Ci to genialnie. Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  5. Oglądałam filmiki na yt, jestem pod wrażeniem, super! :) Blog też bardzo fajny:) Zapraszam do siebie:*

    ReplyDelete
  6. Spodenki mi się podobają! Spodnie ostatnio podobne do Twoich wyhaczyłam w Sh za 5zł :)
    Ogólnie na żadne wyprzedaże nie jeżdżę, ale te lumpeksowe zdobycze to pełno pełno ich.. :D

    ReplyDelete