Thursday, May 10, 2012

new in (soon)

Czekam i czekam na Pana listonosza, jeden już zastał mnie w piżamie, i najwyraźniej nie był w humorze zważając na to, że paczuszka nie zmieściła się w skrzynce i musiał wejść na trzecie piętro. 
Kolekcjonuje te rzeczy, żeby było o czym pisać ; ) 
Ponadto, rzadko robiłam tzw. Haul'e na blogu, więc czemu by nie spróbować. 
Jakkolwiek to zabrzmi, już nie pamiętam kiedy zrobiłam tyle zakupów w sieciówkach itp. i nie powiem, żeby mi to nie poprawiło humoru przed sobotnimi i niedzielnymi zaliczeniami na uczelni.

W temacie pogody, to nie mogę jej ogarnąć. Czuję się jakbym mieszkała co najmniej w lesie podzwrotnikowym. 

Polubiłyście już DISHYOU ?? w sumie jak jeszcze tego nie zrobiłyście, to zapraszam.. ;)

Jak tylko dobiję do doku po całym dniu walki, na pewno się tutaj jeszcze odezwę.

Dziękuję wam za wszystkie komentarze, i zaangażowanie ; * wiele to dla mnie znaczy. Jest nas już 177, jak dla mnie to naprawdę spora liczba. Jak mam sobie wyobrazić was wszystkich w jednych pomieszczeniu to było by coś ; ) 


XOXO

6 comments:

  1. więcej postów i filmików na YT ^^

    zapraszam też do mnie na bloga :) http://xkarolek.blogspot.com

    i oczywiście zalajkowałam DISHYOU!

    ReplyDelete
  2. jak dobrze poszla Ci matura z angielskiego ze dostalas sie an ten kierunek ? w % oczywiscie:)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 5 lat temu zdawalammaturke i niestety przyznam sie ze gdybym ja zdawala teraz to bym sie na pewno bardzo dobrze przygotowala:) piszac rozserzenie mialam powyzej 70% ale nie pamietam dokladnie ile. Matury nie mialam jakos tragicznie zdanej ale z perspektywy wieku teraz trochę żałuje lenistwa. Chociaż matura tak naprawdę nic nam nie daje bazując na tym co sie dzieje na studiach i na co patrzą potencjalni pracodawcy ;)

      Delete
    2. W sumie to z perspektywy czasu :p

      Delete
    3. dzięki za odpowiedż :)

      Delete