Tuesday, May 22, 2012

30 stopni

Uff człowiek wstaje rano i jeszcze się porządnie nie rozciągnął a już jest spocony. Pogoda nas nie rozpieszcza. Nie jestem fanką 30 stopniowych upałów. Wolę 25 i cudowny morski wiaterek.
Do pracy raczej w szortach nie pójdę, więc muszę się męczyć w legginsach. To będzie coś.

Ranek minął bardzo produktywnie. Już zrobiłam tyle rzeczy, że jestem z siebie dumna.










Szybki outfit z rąsi bo przecież nie inaczej.

Top: SH / Koszula: SH / Legginsy: New Yorker / Conversy / Torba: Flo 


XOXO

ps. dzisiaj kurier wpada z creepersami :D w końcu!

8 comments:

  1. gdzie pracujesz? w jakimś sklepie ? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, zaskoczę Cię: w szkole języków obcych ;)

      Delete
  2. Wiesz, co ci powiem? Jest mnóstwo blogów o modzie. Na każdym pojawiają się niebanalne stylizacje. Ale gdy dzisiaj weszłam tutaj, zobaczyłam twoje filmiki na YouTube, zainspirowałaś mnie. I to do tego stopnia, że mam zamiar nawet jutro iść do second handu, albo poprzerabiać jakieś stare ciuszki. Naprawdę, twoje stylizacje są świetne ;-)) Ja bym była z siebie zadowolona, gdyby ktoś mi coś takiego napisał ^^ pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no właśnie jestem troszkę w szoku za tak miłe słowa:) dziękuję bardzo :))Powodzenia w poszukiwaniach w SH :)

      Delete
  3. ej na tych zdjęciach masz na sobie tusz z wibo? ten zielony? :)

    ReplyDelete
  4. Twoje oczy są hipnotejzing! :D zakochałam sie nich :))

    ReplyDelete