Saturday, April 21, 2012

what's new?

Praca wrze, spodenki już niedługo! 

Tak samo jak w tytule posta. Co nowego wpadło do mojej kolekcji szmatek. Dawno takiego posta nie było, więc czemu nie. Lubicie taką tematykę?
Od lat szukam torebki idealnej, dużej ale stylowej. Ostatnio miałam po prostu ochotę, ale też potrzebę kupienia jakiejkolwiek nowej torebki nie za dużej nie za małej. Nieoczekiwanie zostały mi sprezentowane dwie, jedna Tommiego, a druga Murval (nie znam), w każdym razie w Tommym się zakochałam od pierwszego wejrzenia, ciemny granat z czerwonym no i szare elementy cudo.
Druga, ma kolor bardzo, jak dla mnie, inny. Ani to czerwień, ani to róż, ani śliwka. Malutka, ale bardzo oryginalna. Widziałam już takie, i zawsze się zastanawiałam z czym ją można nosić. Teraz sama będę musiała pokombinować :) 

Ta bokserka z flagą została kupiona już jakiś czas temu od znajomej którą ją przywiozła z Anglii. Mam takie założenie, jako że panuje straszna moda na flagę USA, żeby się ograniczyć do minimum jeżeli chodzi o ten motyw. Ta koszulka mi się spodobała bo wygląda na spraną, i nie rzuca się aż tak bardzo w oczy, jest fajnym, delikatnym akcentem. 
No i ostatnie jak dla mnie najlepsze: legginsy z second handu które mi osobiście od razu skojarzyły się z Rihanna, a moje kumpeli od razu z Jesse J. Jakby nie patrzeć po raz kolejny lumpeks mnie nie zawiódł ;)
Nie są one full-lenght, tylko sięgają mi przed kostki, a że ja ostatnio zachorowałam na taką długość cieszę się jak głupia.... ; ) 

Mam jeszcze jedną perełkę mianowicie sukienkę z Asos, ale ona będzie miała swoją osobną premierę.

XOXO

2 comments:

  1. ha second hand zawsze pomoże ^^

    legginsy super ;D uwielbiam psychodeliczne wzory ;D

    co do koszulki, chyba dałam się odrobinę porwać wszechobecnej modzie na flagę juesej :D poluję na przydługi top z tym motywem, ale chyba się w końcu skuszę na DIY ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://voice-of-miss-juliettes-wardrobe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Torebka Tommy jest świetna *.* całkiem w moim guście.


    http://okulary-otwartosci.blogspot.com/

    ReplyDelete