Friday, September 16, 2011

MiF & shopping

Witam, jako że w Koszalinie trwa obecnie Festiwal Młodzi i Film, który osobiście uwielbiam i polecam, nie nagrywam ani nie piszę zbyt często. Ja prywatnie jestem wielką fanatyczką filmów i kina, więc delektuję się wspaniałymi , niskobudżetowymi produkcjami, które chwilami prześcigają niejedne produkcje Hollywoodzkie ;)
Wczoraj wybraliśmy się do Forum tak na chwilę, i tam nadal trwają przeceny, tym razem wyszłam bez żadnego ciucha, natomiast z biżuterią.
W Claire's są mega wyprzedaże i ceny zaczynają się od 3 zł, a w Croppie jeżeli chodzi o biżuterię to już w ogóle szał w trampach.
Prezentuję wam mojego króliczka i piórka :) oraz piękny kącik w naszym kinie Kryterium (szkoda, że jest on tylko na czas trwania festiwalu) ps. tak to prawdziwa trawa ! :)


 4,90 w Claire's ;)

6,90 Cropp ;)

2 comments:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=FFn9m6h1q9w

    ReplyDelete
  2. Ten króliczek jest rewelacyjny! Słodziutki :) A motyw piórek to jeden z najlepszych ostatnimi czasy, nawet rozważałam czy zrobić sobie tatuaż piórko na łopatce, albo nadgarstku ;) A propos ostatniego Vloga, też mam ten lakier za 2 zł i uważam,że jest świetny! Lepszy niż niejeden z tych droższych marek :) Pozdrowienia!! :)

    ReplyDelete