Monday, January 21, 2013

jersey










snapback: cropp / legginsy: second hand / torba: new yorker
Mój ulubiony zestaw. Poza pracą wolę takie ciuchy. Szkoda,  że wszędzie gdzie się zaciągniemy prawie największa uwagę zwraca się na to w co jesteśmy ubrani. Mam na myśli taką samą sytuację, jaka jest związana z tatuażami i miejscem pracy. Można by było tutaj gadać i gadać na te dwa tematy, jednak ja wolę to przemilczeć i czekać na wakacje. :) Dwa a czasami nawet trzy miesiące totalnej wolności.

A jak tam ferie u was? MOJE zaczynają się dokładnie za 4 dni <3

XOXO

2 comments:

  1. Też wolę ubrac sie luźniej niż później sie zle czuć.
    Ja zaczynam ferie dopiero w drugim tygodniu lutego..bede sobie odpoczywać, a wtedy wy wrócicie do codzienności!

    ReplyDelete
  2. The more hours of training you have, the better your chances of landing a desired
    job. Grammar and vocabulary quizzes generally consist of a sentence with a missing word.

    Podcasts that teach business English vocabulary should be listened.


    my weblog: ok2sharemates.com

    ReplyDelete