Tuesday, January 22, 2013



Długo się zastanawiałam, czy wrzucić te domowe zdjęcia. Później doszłam do wniosku, że o tej godzinie tak czy siak nie ma światłą, a ja niestety zbiłam swoją lampę. Także, musicie patrzeć na te.. Tak czy siak, kupiłam tą sukienkę w lumpie, dodałam ćwieki i pasek. Jest wspaniała, strasznie mi się podoba to jak po dodaniu paska, podkreśla talię.
Follow me on Instagram :)







sukienka, legginsy, pasek: second hand / buty: biedronka / torba: prezent 
A na koniec głupawka ;)

Już się pytałam o plany na ferie, ale może coś się u was zmieniło? Piszcie, ja prawdopodobnie wyjadę na parę dni do pewnego miasta oddalonego od mojego (wujek google tak twierdzi) o 433 km!

XOXO

4 comments:

  1. o ja o ja o jaaaaaaaaaa!!!! jaka sukienka!!!! piękna! fajnie ją przerobiłaś :D gdzie się wybierasz?

    ReplyDelete
  2. uwielbiam takie materiałowe torby, ultrawytrzymałe i do wszystkiego pasują. szkoda, że zdjęcia tylko w wersji b&w. powiedz, proszę, w którym sh kupujesz najczęściej? dawno nie biegałam po mieście za jakimikolwiek ciuchami i wolałabym mniej więcej się zorientować, żeby nie wyruszać na darmo i nie wracać z gołymi rękami. :) K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. najczęściej na kaszubskiej, chociaż ostatnio tam koło szymanowskiego jest lumpeks, schowany w pawilonie. bardzo często z tego drugiego wychodzę z nowym ciuchem. dobry jest też taki nowszy w miejscu gdzie kiedyś był CCC :)

      Delete