Wednesday, November 14, 2012

f*ck it



 Bez Dody kawałek mi się podoba, dobrze nawinął, fajne tempo.
Piękna pogoda za oknem aż chce się, przysłowiowo, żyć. 
Dokładnie za tydzień mam 23 urodziny, nie wiem kiedy to zleciało. W piątek zajmuję się rodzinną imprezą, i razem z tatą będziemy bawić się w kucharzy, podejmuję wyzwanie sushi :)))

Po za tym, pożegnałam się (chyba raz na zawsze) z ombre, i od razu widzę, że stan włosa się poprawił, jak ręką odjął. Teraz mam fioletowe, i nie ukrywam, że dobrze się z takim kolorem czuję. Rozjaśnione włosy rozdwoiły mi się do granic możliwości, wypróbowałam już wszystkie możliwe szampony i odżywki, nic ich nie ratowało, dawno nie miałam włosów w tak złym stanie. Teraz po woli będziemy odżywiać i odbudowywać te które jeszcze są na mojej głowie. Znacie jakieś dobre odżywki? Najlepiej nawilżające?


koszulka, spodnie: second hand / naszyjnik: allegro / biała bluza: cropp

5 comments:

  1. Spróbuj SEBORADIN Regenerujący balsam z żeń-szeniem (dostępny w aptece) uratował mmi juz nieraz hery i ma swietny skład, plus mozesz spróbowac olejowania np olejkiem z alterry powodzenia ;]

    ReplyDelete
  2. a ja jako najlepszą odżywkę naturalną mogę polecić olej/olejowanie etc. ii jogurt naturalny + drożdże. No i po umyciu wlosow oczywiscie jedwab.
    Po ombre (rozjasnianiu) mialam tak tragiczne wlosy, co prawda nadal nie wrocily do swojej kondycji, ale jest o wiele lepiej. Po jakichs 2 miesiacach od rozjasniania podcielam o 3cm wlosy i stosuje dalej drozdze z jogurtem raz na tydzien/dwa, jedwab i jakas zwykla odzywke z biedronki podczas mycia. No i w moim przypadku zjadam witamine C i B.. :) moze akurat coś pomogłam..

    ReplyDelete
  3. Piękny masz ten kolor ! i ogólnie zazdroszczę urody :D a co odżywek to sama staram się coś znaleźć więc raczej nie pomogę :/

    ReplyDelete
  4. bardzo dobra jest też raz na jakiś czas maseczka z dwóch łyżek oliwy,nafty kosmetycznej,olejku rycynowego i żółtka.I tak zostawić na 15 min nie częściej niż raz na tydzien :)

    ReplyDelete
  5. O wiele lepiej wyglądasz jak masz 1 kolor na głowie! Ombre było fujka

    ReplyDelete