Tuesday, March 13, 2012

why I love snooping in SH!

No właśnie dlaczego? A no dlatego, że wszystkie obecne trendy możemy (bez żadnego problemu) znaleźć właśnie w tych sklepach.
Przyznam się, że za każdym razem jak wchodzę do lumpeksu, mam cichą nadzieję, że znajdę tam jakąś perełkę- a już w ogóle jakiegoś znanego projektanta. Od kiedy zaczęłam chodzić do SH nie znalazłam nic w tym stylu, natomiast wiele osób dokoła mnie owszem, tutaj jakaś torebka LV, tutaj coś od Versace itd. 
Tak. Dzisiaj nastał ten dzień ;) Znalazłam cudowną kamizelkę właśnie od Versace. Tak,tak już sprawdziłam i na 99 % jestem pewna, że to nie jest jeden z fake'ów. Podejrzewam, że trafiła właśnie do jednego z SH, tylko dlatego, że brakuje jej guzików, ale jak dla mnie to żaden problem. (zapłaciłam 5 zł)




Oprócz tej zdobyczy, znalazłam cudowną sukienkę maxi z Vero Mody- 4 zł


A czy wy już znaleźliście swoją perełkę w SH?

XOXO

7 comments:

  1. u mnie niestety ceny są kiepskie w SH ;/ albo jeszcze nie znalazłam odpowiedniego dla mnie ;p ale perełki się zdarzają! Zazdroszczę kamizelki i pokazuj maxi!! ;) buziaki

    ReplyDelete
  2. chodzi zazwyczaj na Kaszubską czy masz inne miejscówki ? ; >

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaszubska, ale też polecam ten koło Związkowca, tam w miejscu gdzie kiedyś był market chiński, no i jeszcze Moniuszki-ale rzadziej :)

      Delete
    2. aaa ja nigdy na Kaszubskiej nie umiem szukać za to ten przy Lidlu mi odpowiada, muszę jeszcze popatrzeć co mają w nowo otwartym koło Picolo ; )

      Delete
  3. ja byam w poniedziałek i sumie nic fajnego nie znalazłam ale kupiłam nic fajnego nie upolowałam od projektantów oprócz vero mody

    ReplyDelete
  4. W sumie to szału nie, ale cos mnie sie w tym podoba :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Klaudia :)

    ReplyDelete
  5. Może i Versace, ale nie podoba mi się ta kamizelka.
    Różne są gusta ;)

    ReplyDelete