Sunday, March 25, 2012

happy b-day

Wszystkiego najlepszego życzę mojemu blogowi (co prawda troszkę spóźnione życzenia) który skończył jakieś 3 dni temu roczek. 
Sumując poprzedni rok i mojej działalności właśnie w ty miejscu, myślę, że nie dałam z siebie wszystkiego. Mimo, że miałam jakieś postanowienia, tak jak te z 31 grudnia,  poszły w las i  już nie wróciły. Już prawie chciałam napisać, że się poprawię, ale w tym samym momencie uśmiechnęłam się i sama do siebie powiedziałam: "to nie jest możliwe". Może i by było jakbym dostała gratisowe pół roku wolnego ;)
Nie będę już na nikogo ani na nic zwalać winy. 

Z racji wolnego weekendu w końcu mam nowe zestawy do zaprezentowania. Pierwszy który chcę wam pokazać to z butami, które przyozdobiłam pinezkami, wiele z was prosiło mnie o stylizację właśnie z tymi koturnami. Enjoy





                                                                    I was wearing:
                                                          Jacket: Pull and Bear
                                                          Plain blouse: Cropp
                                                          Asymmetric skirt: KJ
                                                          Wedges: New Yorker+ DIY
                                                          Backpack: SH+DIY
                                                          Collar: DIY

XOXO

3 comments:

  1. Kurteczka jest mega :D Zakochalam sie :))

    ReplyDelete
  2. Kobieto ! Uwielbiam Twoja stylówe ! Jestes jedyna w swoim rodzaju :)
    Buźka z Poznania :)

    ReplyDelete