Thursday, February 23, 2012

Ombre po miesiącu

Tak jak obiecałam podsuwam wam pare fotek włosów miesiąc po farbowaniu farbą koloru Oberżyna. Oczywiście farba była położona na wcześniej rozjaśnione włosy.








Obecnie walczę z pakowaniem się do Bydgoszczy. Bardzo tego nie lubię. Mam ograniczenie małej torby, nie nazwałabym jej nawet podróżną, co by nie dźwigać tobołów na uczelnie i z uczelni na stancję.
Najlepszym wyjściem jest ułożenie sobie trzech zestawów, ja tak zawsze robię, idealnie się wtedy mieszczę, ale zajmuje mi to jakieś dwie godziny minimum. Pogoda ostatnio płata figle, i dwie pary butów na dzień to minimum, przecież wody sięga chwilami po kostki...

Brak czasu uniemożliwia mi robienie czegokolwiek poza pracą i szkołą. Czuję się zmęczona bo od 3 tygodni nie miałam wolnego weekendu i prawdopodobnie w marcu będę miała tylko jeden taki. Trzymajcie kciuki, żebym nie wpadła w szał.

Mam dwa projekty a nawet 3 z serii DIY, postaram się je zrobić w następnym tygodniu. Stay tuned.

XOXO

Bydgoszcz witaj!

1 comment: