Monday, January 30, 2012

Witam

Witam was pod dłuższej przerwie. Jakoś ostatnimi czasy ciężko mi się prowadzi bloga.
Sama sobie zdjęć w terenie nie porobię.
Mama bardzo mało czasu na cokolwiek.
Teraz jeszcze doszły nowe obowiązki.
ALE !!!!
Możliwe, że będę miała pomocnika, pomocnika którego także zaproszę do prowadzenia bloga razem ze mną, na tak zwaną "spółkę" :)
Osobiście, bardzo bym chciała nawiązać taką współpracę.
Jak wszystko będę wiedziała na 100 % na pewno jako pierwsi się o tym dowiecie!

A tak w temacie temperatury i ferii... to tak: pierwszy raz od 3 lat miałam ferie, no powiedzmy ferie, bo  i tak praca i szkoła weekendowo troszeczkę się wtargnęły w moc wolności, ale to nic. Przyznam, że odpoczęłam, wykurowałam się do końca, i pozałatwiałam parę istotnych spraw. Miałam czas na przemyślenie wielu spraw, zorganizowaniu siebie- podstawa.
Dzisiaj poniedziałek, mój "najnieulubieńszy" dzień tygodnia, zawsze zaczyna się z niezłym impetem, a kończy zerowym poziomem energii. Do poniedziałkowych obowiązków dodałam sobie zajęcia z ZUMBY na które będę uczęszczać przez najbliższy miesiąc- Luty, co prawda zaczynam już dzisiaj!! I cannot wait!

W temacie miesiąca luty: będzie to bardzo wyczerpujący, i wymagający miesiąc, dużo roboty jeżeli chodzi o szkołę i nie mniej jeżeli chodzi o pracę, ale w środku tego lodowatego miesiąca czeka mnie wyjazd na Łotwę! Nie mogę się doczekać.... :)))))


Luty to też nowy star dla mojego bloga i kanału na yt. Stay tuned guys !

A  jak wasze ferie? były, są, będą? Co macie zamiar robić?

Kisses, Kaha.






9 comments:

  1. Hi ^^ w takim razie życzę Ci wytrwałości i energii na ten nadchodzący miesiąc :).

    Ja mam teraz ferie, ale co z tego jak i tak muszę się uczyć bo mam egzaminy na uczelni ;<. Jak wszystko pójdzie dobrze to może będę miała 4 dni wypoczynku :) zawsze to coś nie ?

    ReplyDelete
  2. "Jakoś ostatnimi czasy ciężko mi się prowadzi bloga."
    Ja mam tak samo jakoś czasu mało i jeszcze obowiązki
    Niby te zdjęcia na tego bloga robię ale mi sie nie chce ich na bloga wstawić
    Co do ostatnich pytań
    Ja np. robię cały czas zdjęcia ale jakoś ich nie mam czasu wstawić ;)
    Moje ferie dobiegają końca muszę zrobić coś szalonego :)

    ReplyDelete
  3. Hej:)
    jak zajęcia z zumby? podobają Ci się?
    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej :) bardzo mi się podobają, mimo, że jest niezłe tempo to człowiek się świetnie przy tym bawi, no i tam muzyka :)))

      Delete
    2. No właśnie muzyka:) wczoraj na youtubie oglądałam właśnie pokazy i się tak jakby zakochałam szczególnie w muzyce:D muszę poszukać w mojej okolicy może też się zapiszę:)
      miłego dnia!

      Delete
  4. uwielbiam ZUMBE ale niestety mam za malo czasu zeby chodzic na nia teraz. Fajny blog. Obserwuje i czekam na Ciebie :)
    http://iwonkaxox.blogspot.com/ http://iwonka007.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Fajna czapa !
    Co do ferii jeszcze ich nie mam ale mam nadzieje że niedługo będę mogła zabrać się w góry ;)
    Zapraszam na moją sprzedaż ubrań i dodatków które nie przekraczają 20 zł
    http://zakupowezycie.pinger.pl/m/10458058/sprzedam-tanio
    oraz kosmetyków
    http://zakupowezycie.pinger.pl/m/10460429/sprzedam

    ReplyDelete