Wednesday, November 16, 2011

KOLCZYKI !!!

Okej więc zrobiłam porządki i znalazłam kolczyki które już dawno zrobiłam i zapomniałam wystawić na sprzedaż... ja to jestem ;))))
Prezentuję wam parę cudeniek. Mam ich po dwie sztuki, więc jest to seria limitowana. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to proszę do mnie pisać na maila kaska19889@wp.pl w temacie napisać kolczyki i nazwę :)
Dla chętnych wystawiam na allegro.
Przesyłka to 6 zł list polecony priorytet.
Dodatkowe zapinki gratis:)
Wstawiłam zdjęcia w żółtym świetle żeby było  bardziej realnie :)

 zestaw "one plus one" 35 zł

 "purple dreams" para, 12 zł
 "black swan" para 15 zł


 "white beauty" sztuka 15 zł / 2 sztuki
 "blue wings", sztuka 15 zł / 1 szt
 "anchor". 15 zł sztuka / 2 sztuki
 "neck", naszyjnik 8 zł / 1 szt
 "dots", 18 zł sztuka / 2 szt
 "blue navy" , 15 zł sztuka / 2 szt

"cool skull", 12 zł sztuka / 1 szt

1 comment:

  1. JAK SIĘ CIESZE ZE WRÓCIŁAŚ DO SPRZEDAŻY :) mam nadzieje że będą jakieś szałowe kolorowe ale zrobione w stylu blue wings albo troszkę dłuższe :)

    ReplyDelete